Alla tankar tillbaka kring barn?

Just det...
Inatt hade jag sån underlig dröm...
Drömde att jag hade en bebis, men jag vet inte om det var min egen eller min pappas.. I vilket fall som helst behandlade jag den som om den vore min egen och jag älskade den mer än självaste livet, det var de vackraste jag bara hade sett och han låg i mina armar hela tiden.
När jag vaknade ur drömmer kom jag och tänka på det. Gjorde jag verkligen sätt genom att göra abort eller inte?
Var det verkligen det bästa?
Det har gått en lång tid nu utan att jag tänkt på det, men nu kom alla tankar tillbaka igen?!
Det är inte bra.. Får se hur det går nu..


Nej, nu ska jag faktiskt fortsätta se min film...!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vet precis hur det känns..

2011-11-22 @ 19:00:01
URL: http://ericaslajf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0