Även om du..

Även om du tog tillbaka allt som du har sagt, även om du sa förlåt för allt som du har gjort, så vet jag inte om det skulle hjälpa. Om du lovade att ändra dig och bli normal,  du sa jag kommer alltid att älska dig, dom orden spelade inte någon roll för dig.

Du ha
r sårat mig mera än du tycks förstå. Inser du inte snart vad det är du gör, så kommer du förlora mig, förlora allt vi har och har haft, jag kommer då inte längre finnas kvar i ditt liv.

Du har alltid sagt till mig att jag är svag, att jag är för svag för att göra någon påverkan, att jag är för svag för att ha mina egna åsikter och mina egna tankar kring hur jag vill ha det.

Du får stå kvar för jag går snart.
Och jag är starkare än du.
Jag är så mycket starkare än du.
Jag är starkare än du.

Kommentarer
Postat av: N/

Svar: Jo förstår va du vill komma fram till.. antar att det bara är att bita ihop :)

2010-01-18 @ 22:35:24
URL: http://heartbreaklullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0