bakisdag

shuuuuuu.

degig dag som fan idag, men det var bara skönt..
var ju i skolan igår på en festival grej, segt men kul ändå :)
Hade typ feber så höll på att somna, haha!
När kvällen började närma sig, vid kanske 20-21, så drog jag mig därifrån och åkte till en kompis som hade fest, fett med gött.
Min pojkvän ville typ supa ner mig, haha!
Så kan det gå.
Nej, men åkte hem till honom sen och sov där.

Så var det en sjukt degig dag, har legat i sängen nästan hela dagen framför tv och dator, spelat lite kort också..
Sen kom min pappa och hämtade mig och har nu ätit middag och skrattat en massa med min familj.
Min pappas sambo har bakat äpplepaj, men jag är inte jätte förtjust i det så ska sätta i gång och baka en kladdkaka också, YEEAH!
Min pojkvän kommer hit snart till allt gott.
Ännu mer deg!

Har förresten kommit in i något sjukt gällande vad jag äter..
Jag är hungrig seriöst HELA TIDEN, men det är la gött, då kanske jag blir lite större och får större bröst :D

puss!

Kommentarer
Postat av: N/

Svar: Du har helt rätt... Jag är 17, nu kanske du tänker att jag är för ung för att må dåligt över en sån här sak.. precis som alla andra..

2010-01-18 @ 00:53:42
URL: http://heartbreaklullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0