de värsta dygnet i mitt liv

hejsan hoppsan!
detta senaste dygnet har vart bland de värsta i mitt liv.
idag åkte min bästa vän från göteborg.
hon ska till fosterfamilj och måste från västra götaland.
mina ögon kan jag inte hålla öppna längre.
sov en stund på dagen efter hon åkt.
pappa ville inte lämna mig ensam så vi gick och åt i stan och sedan bio, new moon.
ska nog gå och lägga mig nu eftersom min pojkvän inte svarar.
jag känner mig tom,
jag känner mig ännu mer ensam..

jag vill inte må såhär.
vill inte känna såhär, orkar inte.
uppdaterar imorgon.
puss

Kommentarer
Postat av: N/

svar: gjorde det nyss :) inte så länge sen, nån vecka bara.



tur för dig att han är kvar vid din sida :) du är lyckligt lottad !

2010-01-15 @ 00:50:18
URL: http://heartbreaklullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0