det spökar hemma hos mig

Har suttit och försökt plugga heeeela dagen, nej, nu ljög jag, sen typ klockan 12 kanske.. Då jag råka vakna. bra där.

Jag lovar, det spökar i min lägenhet.
Jag var inne i duschen och kände redan då av konstiga känslor inom mig, vet inte varför.
Hade satt på hög musik från datorn och helt plötsligt stängdes det av, jag fattar ingenting?!
Struntade i det och duschade vidare... När jag gick ur duschen och kollade datorn var det sidor öppna på internet som jag verkligen inte ens hade tänkt tanken att öppna någonsin, asså, det va fan läskigt.
Usch :(
Kan min pojkvän komma hit nu eller?!
Jag är svin lättskrämd, och detta är inte kul.

Kommentarer
Postat av: h

naaw :(

2010-01-18 @ 20:43:33
Postat av: Eva

Läskigt. Har varit med om liknande saker.

2010-08-02 @ 15:31:22
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Ben-Aron

Hej. Ropa på Jesus så kommer han att hjälpa dig. han är starkare än allt mörker. Be Fader vår. Vänd din uppmärksamhet mot Gud och mena allt det du säger. Det är inte meningen att man bara ska rabbla det som en trollformel. Tex att be om förlåtelse för din synd. Det är verkligt. Gud älskar dig och vill hjälpa dig. Lycka till.

2011-08-17 @ 13:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0