fullspäckad helg..

o herre....
vilken fullspäckad helg...
I fredags, så var jag ju på fest, den blev kaos, så jag och min pojkvän åkte och sov hos honom.
Dagen efter chillade vi och tog det lugnt, åt en massa och bara hade det mys.
Senare åkte jag in till stan och mötte upp massa vänner så åkte vi och kollade på en konsert, för det var kompisar till oss som spelade, verkligen jätte duktiga var dom! Efter det åkte jag hem till en kompis och hade världens myskväll, det var massa vänner som spelade familjespel och bara skrattade. Vi hade otroligt roligt och otrooooligt mycket skratt, så det var verkligen skönt. Vid halv tre tiden på natten gick jag och min pojkvän hem till honom och sov där.
Vaknade av att mobilen ringde, hade 2 missade samtal och 8 sms...
Det hade hänt massa kaos, all kaos som vart denna helgen, det är därför jag inte haft tillgång till dator, inte sovit hemma någonting. Men nu är det massa som hänt med en kompis, så hon ska bo här några dagar, eller någonting, tills saker o ting fixar sig..
Sen är det en massa annat, så folk pratar med min om många problem, men självklart ställer jag upp för alla.. Det känns ändå skönt att folk vänder sig till mig, litar på mig och vågar prata med mig om allting och vänder sig till mig om det är något.
Min bästa vän mår allt annat än bra, självklart ställer jag upp för henne, därför sitter jag nu och väntar på henne så hon kommer nog hit om ett tag.. Måste bara hinna in i duschen innan, men den är upptagen för tillfälligt..
Men där är anledningen ifall jag inte kanske kommer uppdatera bloggen, men jag kommer tillbaka inom kort, det lovar jag.
Imorgon börjar skolan igen, sjukt segt...
Det är nog det jobbigaste just nu.
Först allting som händer sen att skolan börjar på det.. Har massa läxor och plugg som jag inte fått gjort än också, inte bra.
Men det är skönt att jag hade en hel kväll igår fylld med skratt och glädje.
Nu blir det tillbaka till verkligheten och allting.
Imorgon kommer seriöst alla i min klass komma och berätta om alla problem igen, min klass är verkligen den mest dramatiska klassen någonsin, alltid, verkligen ALLTID, är det massa drama, problem och bråk. Det är sjukt jobbigt..
Nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner det innan hon kommer hit.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0