Godmorgon!

Vaknade av mina j*vla mobil som låg och vibrerade tusen miljarder gånger, det var min pappa som ringde hur många gånger som helst för att jag skulle vakna. För idag är en dag man inte ser fram emot, plugga..
Jag är förkyld och drömmar mardrömmar på nätterna, tur hade jag i alla fall inatt, för somnade helt cp igår när min pojkvän satt och spelade poker, *hmm, undrar hur det gick för honom*, så sitter just nu framför datorn med en kopp te i handen och böckerna bredvid mig, gruvar mig som fan, men har prov imorgon så måste plugga järnet nu!
Ska bara göra lite frukost innan.

Har kommit på mig själv att min blogg suger apa nu, efter att det tog slut med min pojkvän tappade jag allt, jag hade ändå en del läsare då, nu är det ju inte direkt på samma nivå, haha! Den ser tråkig ut, text hit och text dit, tråkigt tråkigt tråkigt, usch.
Funderar på att börja lägga in mer bilder osv. Men får se hur det blir..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0