känslorna är sjuka.

Hallååå dääääär!
Seg dag, inte kunnat äta..
Var i stan och fikade med en vän, dampa sjuuuukt och jag flög seriöst runt och var så jävla hyper, haha!
Det var massa som hände idag som jag verkligen inte pallar berätta, som gjorde så jag blev seriöst helt jävla cp, hahahah.
Svin kul..

Nu har jag seriöst så otroligt tråkigt.
Och det enda jag har i mitt huvud är att jag vet inte om det ska ta slut mellan mig och min pojkvän eller inte..
Eftersom allt är typ kaos mellan oss och tänker inte låta han behandla mig illa mer..!
Därför får vi se hur allt blir.

Imorgon ska jag träffa min bästis, wihoo.
Funderar på att gå och dö, för jag kan inte äta, för jag mår dåligt.
Men mår inte dåligt på samma sätt längre..
Det är helt sjukt vilken känsla jag har inom mig..
Vet inte hur man ska förklara det, men det är som om jag mår svin dåligt så jag blir hyperglad, jag bryr mig om vårt förhållande med samtidigt bryr jag mig inte ett skit, asså det är sjukt hur denna känslan är och det går verkligen inte att förklara..

När jag åkte in till stan idag för att möta min vän, så var jag så arg/sur samtidigt som jag var helt glad, asså det var så sjukt. Jag hoppade runt och bara ville springa hur mycket som helst, hahah! Jävla cp var jag.

Allt jag begär är att han är snäll mot mig..

fan :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0