lalalaaa

wihooo, äntligen hemma!
Nej men har haft en mysig dag faktiskt..
Skolan, fick tillbaka svenskaprov (vg, rätt nöjd ändå eftersom nästan hela resten av klassen fick ig, haha), sen åkte jag till tandläkarn och fixa eftersom dom hade glömt att klippa av skit på min räls..!
jaja, sen tillbaka till skolan och dega lite musik.
Åkte in till stan och fika osv, trevligt med mycket skratt!

Är nu hemma, har väckts mycket känslor idag, saknar bland annat min bästa vän (hon som åkt till annan stad pga att hon nu bor hos fosterfamilj), sen att min pojkvän, eller ja, vad han nu är, det tog typ slut, men det är massa bajs, så får se vad som händer..!

Ska äta mat nu, uppdaterar sen!

puss!

Kommentarer
Postat av: yulia ♥

sv; H&M :)

2010-01-25 @ 22:17:49
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0