mår galet bra

Hejsan svejsan!
Jag sitter här hemma hos min pappa på hans dator.
Jag har vart jävligt ledsen samtidigt som jag bara vart glad och mått as bra de senaste dagarna, fattar inte vad det är med mig, fattar inte att man kan må såhär cp, haha, men det gör jag i alla fall!
Har duschat, plattat håret och sminkat mig och jag vet inte varför, men känner mig så jävla snygg, HAHA.
Testa pappas skidjacka som jag hitta i mitt rum, SVIN SNYGG PÅ MIG,
testa pappas mössa med typ kepsskärm på, SVIN SNYGG PÅ MIG,
hahahaha, ni märker själva..
Någonting har gått snett i min hjärna.....
Men jag mår jävligt bra på något sätt.
Sitter och lyssnar på as go musik, okejdå, remixer på låten jag ladda upp i natt, wihooo!
Jag mår galet bra även om jag vet att ikväll ska jag träffa min pojkvän och vi ska disskutera vårt förhållande, tror vi kommer ta pause, trots detta mår jag as bra, va fan är fel i mitt huvud?
Ibland undrar jag vad som gick snett i min barndom (en kommentar som jag ofta kan få ur på andra människor när dom är cp, HAHA), men det är ju sant.
Någonting måste fan vara fel i mitt huvud.. eller??
Damp på det, damp på allt.
Jag mår bra, och det gör mig glad, är jag glad är jag oftast lycklig, därför är allt gött!
Nu ska jag äta en MASSA MAT så jag blir tjock och får stora bröst, heheheheheh....

Kommentarer
Postat av: julia 'andersson

sv: okej !

2010-01-05 @ 18:12:36
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0