min sötnos är väldigt tråkig

Dålig på att uppdatera har jag verkligen vart...
Har sovit hos min pojkvän nu i två dagar i rad och inte användt dator någonting tills nu..
Han började skolan idag men det gjorde inte jag, så låg kvar och sov tills han kom hem från skolan igen, haha!
Det var nice.
Han ligger och halvsover och är ritkigt tråkig just nu, och ligger och klagar på hur jobbigt det är när jag skriver på datorn, hahaha...
Damp på honom.
Nej, är seg, men ska nog ta och lägga mig och mysa med honom.
Wihooo, för snart åker hans familj bort, lite go ensam tid? ahahha ;)
Ska bara snabbt läsa lite bloggar nu, sen blire krypa ner under täcket med min sötnos..

Puss

Kommentarer
Postat av: nellaabiaaatch

hehe jaag härmades :$

2010-01-08 @ 00:40:45
URL: http://nellaababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0