mitt nyårslöfte startar!

God morgon!!!
Nej jag bara skoja :D
Jag börjar faktiskt bli trött..

Sitter uppe och snackar värsta seriösa samtalet med en kompis, asså sånt är så jävla skönt faktiskt!!
haft underbara dagar med min pojkvän och saker börjar faktiskt kännas jävligt bra, även om jag fortfarande är lite osäker så känns det jävlgit mycket bättre..
och blir mindre o mindre osäker..

eeeey...
Jag ska ju ha som nyårslöfte att gå upp i vikt osv...
Eftersom jag har gått ner så otroligt mycket de senaste, förlorat former, bröst OSV, så ska det bli ändring på det, och det har jag bestämt mig för nu, ikväll...
ikväll...
har jag ätit...
en halv pizza med kycklig, oxfilé, räkor, ost osv... massa på :o
shäät..
sen.
tre bullar, MASSA chokladpudding och MASSA vaniljsås, snarare typ 2 portioner av både chokladpudding o vaniljsås, wihooo.
hahaha.
sen, en påse med tutti frutti passion,
banan, massa julmust och jag vill bara ha mer o mer..
hahaha.
nej, men nu ska jag på allvar gå in för detta att gå upp i vikt..
jag vet, att man ska äta mer nyttig mat och mer MAT, än bara massa godis och såna saker, men det är så goott..... :( hahaha....
fan.  och det var bara vad jag ätit ikväll, alltså efter klockan typ.. ööh.. jo! 19 eller något.. tills typ 23.30.
YEEAH!

Jag är hungrig.. och skulle lätt vilja ha en kebabtallrik med pommes nu, haha!
fan att jag inte bara kan beställa hem sådär på natten.

jag är trött på mina inlägg som inte har någon betydelse längre..
fan.
ska bli ändring på det..!

puss

Kommentarer
Postat av: Maj

Skönt att någon VILL GÅ upp i vikt. Läser bara en massa bloggar som vill ner i vikt. Är det för att du är underviktig då eller? :)

2010-01-08 @ 09:48:08
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Emmas Foder

Hej!

Moderiktigt blingbling och strass till din hund och katt finner du hos mej! =)

2010-01-08 @ 11:16:47
URL: http://emmasfoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0