Nyårslöften



Ska skaffa ett gymkort och börja träna och vara mer hälsosam och duktig.
Sen så ska jag börja äta mer och regelbundet eftersom jag inte sköter min kropp överhuvudtaget, plus att jag vill gå upp i vikt, vill inte vara smal och inte kunna ha kläder mer för att allt är för stort...
Jag ska inte heller låta människor behandla mig illa mer, inte bli sårad så mer, för jag vet att jag förtjänar bättre än att gråta allt som oftast nästan varje dag..
Jag ska också vara snäll mot mig själv, och göra saker för mig själv och vara snäll mot min kropp.
Inte sola solarium, utan istället använda brun utan sol. Eftersom hudcancer har gått i min släkt så är det extra farligt och jag vill inte dö, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0