nyårsnatten

Hallooojjj!
Nytt år nu, fuckyeeah!

Jag mår dock inte jätte bra, men det var en jätte rolig kväll tills slutet då jag satt o bara grät o grät och alla gick runt o trösta mig hit o dit..
Jag gjorde ett jätte misstag kan man väl säga.

Skulle först ut och äta nyårsmiddag tillsammans med två vänner, men eftersom vi inte hade ringt o bokat platser på nån restaurang blev allt cp så det slutade med att vi hamnade på Burger King, haha, härlig nyårsmat!!!
Sen drog vi vidare på lite förkrök och var där i några timmar, för vissa ballade det ur fullständigt och många av oss fick ta hand om några..
Strax efter 23 så stack vi till en annan fest och hade det gött!
Eller ja.. låg o sov lite här o där, men dans osv var as kul innan det.
Sen hände ju inte jätte rolig grej direkt, men det är "löst" nu..
Blev bara kaos på kvällen sen när jag skulle hem till min pojkvän eftersom han hade bara åkt hem utan mig när vi skulle träffas och åka till honom tillsammans. Men hans mamma fixade "specialtaxi" (alltså, på nyår går det bara inte att få tag i taxi, allt är upptaget och det är as kaos.. så hon kände en som körde runt som galning..) men som sagt, vid typ 3-4(?) åkte jag hem till honom. Grät o grät, så berättade jag vad som hade hänt under kvällen.

Suttit hela morgonen och mått pissdåligt..
När jag dricker "mer än lite" mår jag verkligen inte bra efteråt eftersom jag inte har så jätte lätt att äta alltid..
Så nu har jag inte ätit på ca.. 36 timmar, om inte mer. Därför är jag jävligt lättpåverkad och klarar inte så mycket. Så har suttit och skakat och mått illa hela morgonen, (och ja, sån blir jag alltid när jag dricker såpass mycket).
Min hosta på det var ju inte allt för kul, för mitt illamående hade börjat gå över, men när kikhostan drog igång igen gjorde den att jag mådde så fruktansvärt illa igen och spydde.. Menmen.. Nu mår jag i alla fall lite bättre än förut..

Ligger nu då i min pojkväns säng och kan inte sova eftersom jag mår som jag mår, så ligger och tittar på när han sover, han är jätte söt!!

Ska ladda upp bild senare på hur jag såg ut igår!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0