Ska jag gå ut med vem jag är?

Jag funderar seriöst på att skita i hela det här med att jag döljer vem jag är som person.
Det är nytt år, nya möjligheter.
Ska jag då gå ut med vem jag är? Hur jag ser ut? Visa hela världen att jag är jag, jag är anorektiker och har gjort abort, jag har aldrig velat att folk skulle veta dessa saker, men egentligen, det är jag, jag har gjort dessa saker själv, det var mina val, mina beslut att det blev så.
Jag har funderat.. Men egentligen, vad skulle det göra för skillnad?
Jag vet inte.. Ska fundera ett tag till, men jag menar, jag har redan lagt ut bilder på mig själv, bara täckt över ansiktet osv.. Men jag vet inte riktigt..
Asså när det tog slut med min pojkvän första gången så rasade min blogg samman, innan hade jag runt 90 läsare varje dag, visst, det är inte så mycket, men det är mycket för mig eftersom jag inte har spridit min blogg genom vänner.
Nu har jag inte alls många läsare, men det är fortfarande en skön känsla att bara skriva av allting för mig.

Ska nu snart dra mig in till stan och möta min bästa vän.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0