trött fortfarande efter nyår?

HallåååÅ!

Jag är verkligen sån jävla deg människa, men så går det när man fortfarnade är trött efter nyår, haha!
Gått runt med bulle på huvudet och inte mycket smink alls idag, myströja o leggings på det.
Min pojkvän sov hos mig i natt, vi kollade på film igår kväll och myste en massa gott!
Vaknade vid halv tre idag och kollade på film då med, haha!
Plattade hans hår och gjorde honom fin sen åkte han iväg och då åkte jag och träffade min söta vän en stund, hon hade fortfarande inte sett vår lägenhet som vi flyttade till i oktober så hon kom hit en stund och vi pratade om en massa och sen åkte hon.

Ska ta det lugnt nu och försöka bli pigg någon gång!! haha.
Sova tidigt idag för en gångs skull?
Riktigt tidigt alltså, är jätte trött redan.
Får se hur det blir.
Nu ska jag gå till undervåningen och hämta godis sen ska jag lägga mig i sängen framför film.

pusssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0