värd kväll!

åkte hem till min lilla vän för hon skulle äta innan vi skulle vidare, satt på hennes rum framför tv'n när hon var och åt, då hennes lilla vovve kommer till mig, han ställde sig vid sängen och tittade på mig, han ville jag skulle kela så satte mig på golvet och gosa med honom, då han plötsligt ställer sig på två ben och håller fast min arm med frambenen och bara juckar, hahahha, klart jag drog loss armen, men gissa hur många gånger han gjorde detta asså?
hahaha!

sen drog vi vidare till en kompis och bara dega och hade det as mysigt.
bakade kladdkaka, gjorde popcorn, drack fanta och cola och kollade på sex and the city, så skön kväll, verkligen, kändes riktigt mysigt med två såna otroligt härliga flickor och bara skratta och mysa!
värt.

nu sitter jag hemma i min säng och degar själv, funderar på att äta, men min räls har fuckat sig totalt, så jag har jätte ont och måste till tandläkarn, men ah, därför har jag ingen matlust, men är jätte hungrig, så får väl äta något i alla fall nu!

puss

Kommentarer
Postat av: FEBB

HAHA :D, aj jag har det!! hehe fejk fejk febb ;p



har flätat in det! ;)

2010-01-24 @ 11:44:18
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0